vrijdag 21 juni 2013

Mijn ouders zijn met vakantie geweest.

Mijn ouders zijn met vakantie geweest.


Het was nog even afwachten of het wel door kon gaan omdat mijn moeder de week voor aan de vakantie nog steeds niet goed was.
Nog 1 avond weer helemaal afwezig en ik de doktersdienst gebeld. Altijd rond 18:00 uur.
Ik had mijn vader maar niet geroepen omdat hij doodmoe was van alle regelingen.

Uiteindelijk toch hem maar geroepen dat ik de huisartsenpost had gebeld en dat ik niet wist wat te doen.
We hebben contact gehad en uiteindelijk praatte ze weer redelijk normaal en heeft ze zelf nog met de dokter gepraat.

Ook was ze hartstikke verkouden en zat helemaal vol.

Uiteindelijk heeft mijn vader toch besloten om op zaterdag naar mijn tante te gaan en op zondag toch weg te gaan.
Mijn tante gaat altijd mee om tevens voor mijn moeder te zorgen zodat mijn vader ook wat aan zijn vakantie heeft.

Vroeger als ze met vakantie waren was ik altijd rustig en onbezorgd. Dat even mijn zorgen om mijn moeder overgenomen waren. Tegenwoordig is dat niet meer zo.
Ten eerste door mijn eigen ziekte, en ook blijf ik bezorgd. Dat ik er niet bij ben als er wat gebeurt.

Uiteindelijk is het met ze goed gegaan.
En voor het eerst is ze niet bij een dokter of ziekenhuis beland, haha.

Ze zijn naar Oostenrijk geweest en ze heeft zelfs haar eigen huisarts daar. Ze is gewoon ingeschreven daar.




Ze zijn behoorlijk weggeregend. Met zandzakken voor de deur. Want anders liep de kelder vol.
Ze wonen (in het huisje van mijn vaders broer) vlak naast de rivier en die stroomde bijna over. LOL

Verder is het wel redelijk goed gegaan met mijn moeder. Ik heb niet veel verhalen gehoord van mijn vader dus zal het wel redelijk zijn gegaan.
Verder heeft mijn tante haar gedwongen om iedere dag even een rondje te wandelen.
En toen ze thuis was ging het lopen een stuk beter.

Dus ze zijn weer thuis en ik ben blij.

Kaylah.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten