dinsdag 23 oktober 2012

Waarover gaat dit blog

Update Maart 2023

Mijn moeder is nu 2 jaar geleden overleden, en ik mis haar ontzettend.

Ik denk erover om weer wat over haar te gaan schrijven.

In die tijd dat ik niet schreef zijn er zoveel 'dingen' gebeurd,en dat kan ik allemaal niet meer verwerken.

 


Alisha/Kay 💜


OKtober 2012


Dit wordt mijn blog over mijn leventje met mijn moeder met NAH.

Ik ben Kaylah, en mijn moeders naam zal ik maar op Anne-Marijn houden. Ze wilde niet als haar echte naam. Maar ik mocht wel over haar schrijven.
Ik mag ook uiteindelijk een boek over ons leven schrijven maar die wil ze zelf niet lezen.

Dit is nog een begin, ik zal dus nog meer schrijven.

Ook zal waarschijnlijk een volgorde van ehm, worden. Aangezien we al 25 jaar met deze ziekte leven.

Dus lees en vooral leer en heb begrip voor mensen en hun geliefden met NAH.

Kaylah, 23 oktober 2012

Geen opmerkingen:

Een reactie posten