woensdag 6 april 2022

Ik mis mijn moeder πŸ’–

Vandaag 4 april, een jaar geleden, is de dag dat mijn hart weer een stukje brak πŸ’–

Het is de dag dat mijn lieve moeder, en tevens mijn beste vriendin, overleed.

Bij ieder overlijden van een geliefde van mij, brak mijn hart een stukje. En iedere keer een stukje meer.

Mijn hart is nooit meer geheeld. ❤️‍πŸ”₯

Het overlijden kwam iedere keer weer onverwacht. Een overlijden door ziekte, en sommige vrienden door suΓ―cide ❤️‍🩹
Vrienden zonder gezicht. πŸ₯²

Een goede vriendin die verdween nadat ik niet reageerde op een appje omdat ik op vakantie was. Zal het, of zal het niet ?
Schuldgevoelens, had ik maar wat van me laten horen.

Erover praten kan ik niet. 
Gelukkig heb ik hulpverlening waar ik wel mee praten kan. 
Het verlies van een geliefde doet ontzettend zeer. Sommige heb je vrede mee. Maar dat doet niks aan het missen toe.

De mensen die ik verloren ben. Dichtbij en verder weg, blijven altijd in mijn hart. ❤️πŸ’œ


Maar mijn moeder, mijn beste vriendin. Ik weet niet hoe ik zonder haar kan. 

Het is nu een jaar geleden. 
Maar ik vat het nog steeds niet.
Waar is ze ?

Is ze echt niet meer bij ons ?

Anne-Marijn, ik mis je πŸ’œ

Voor altijd je meisje. 

Kay ❤️


Geen opmerkingen:

Een reactie posten